duminică, 21 octombrie 2007

THE AXE EFFECT - ALEXANDRU CONDURACHE

Produse publicitare după care înnebunesc femeile

Toate campaniile produse pentru Axe - "Spray More. Get More" sau "The Axe Effect" - sunt centrate pe un singur personaj, singular sau colectiv, care "îşi pierde minţile" în clipa în care un bărbat foloseşte oricare dintre produsele Axe. Acest personaj este FEMEIA.

Printuri publicitare

Execuţiile pentru print
sunt de cele mai multe ori creaţii care se bazează doar pe discursul vizual, foarte rar apelându-se la un tag-line. Publicurile ţintă sunt cele mai variate - de la programatorii nedezlipiţi de computerul lor până la adolescenţii îndrăgostiţi de jocuri.

Clasificarea este făcută după "genurile masculine" cărora li se adresează discursurile vizuale.



Timidul Adolescent










Bărbatul în toată firea








Programatorul dedicat muncii sale








Intelectualul rafinat






Bărbatul nesătul












Singuraticul melancolic






Bărbatul visător










Signalectică "The Axe Effect" în toalete







Campanii video - spoturi publicitare

The Axe Campaign în Franţa




Execuţie delicată, în cel mai autentic spirit franţuzesc.

Spray More, Get More


Având ca sursă de inspiraţie vizuală spotul Johnny Walker - Keep Walking - www.youtube.com/watch?v=0sixu_E44Ng The Axe Effect capătă în urma acestei execuţii video dimensiuni globale. Femeile vor face price sacrificiu pentru a simţi pe propria piele "The Axe Effect"

The Axe Effect în Japonia


Indiferent de cultură şi educaţie, nici o femeie nu poate rezista "efectului Axe". Execuţie frustă. O filmare în cel mai autentic stil de amator.

The Axe Effect în Africa -
Boom Chicka Wah Wah



Efectul Axe poate fi cel mai ciudat cu putinţă. Şi se poate manifesta oriunde. Ce se poate spune cu certitudine - se răsfrânge întotdeauna asupra femeilor.

The Axe Effect - fără număr



Oricât de puternic ar fi un efect folosit de tine, să fii sigur că întotdeauna se va gasi cineva care să te concureze şi chiar să te întreacă.

The Axe Effect - alte execuţii















The Axe Effect - WEB Page
www.theaxeeffect.com
Orice brand care se respectă are şi o pagină de web dedicată produselor sale.

CE E DE FĂCUT!

Alegeţi o campanie publicitară comercială sau socială de succes, publicaţi materialele video, audio sau print şi argumentaţi de ce consideraţi că respectivul exerciţiu creativ este unul reuşit. Încercaţi să identificaţi o campanie cu cât mai multe execuţii pentru ca lucrarea dumneavoastră să acumuleze cât mai multe şanse de câştig.

Vor fi notate: originalitatea titlului, valoarea comentariului personal, complexitatea campaniei publicitare, calitatea materialelor video şi foto publicate şi numărul de surse folosite în alegerea campaniei.