marți, 20 noiembrie 2007

Alexandra Mihaila - Pepsi Max


In ultimii ani cei de la Pepsi Max au avut trei mari campanii de promovare a acestui produs: “Don’t worry there’s no sugar”, “From 0 to Max” si mai nou “Wake up People!”.

Prima si cea mai cunocuta campanie, la noi cel putin, a fost celebra “Don’t worry there’s no sugar”. Spoturile video, difuzate intens atit la noi cit si international plecau de la ideea unei situatii inedite, periculoase chiar, in care protagosnistului i se oferea un Pepsi Max pentru a se linisti sau a prinde curaj. Si pentru a fi asigurat ca totul va fi bine, primea intotdeauna replica “Don’t worry there’s no sugar”.

Aceasta campanie a pornit in urma unor studii de piata conform carora oamenii sint din ce in ce mai preocupati de sanatatea lor. De aceea cei de la Pepsi au venit cu ideea de Pepsi Max- fara zahar. De fapt chiar sloganul lor era “Gust maxim… fara zahar / Max Taste … No Sugar”, de aici dezvoltindu-se “Don’t worry there’s no sugar”.

Campania a prins foarte bine la public, cei de la Pepsi recunoscind o crestere in vinzari odata cu desfasurarea ei.

Pepsi max Alien (extraterestrul)

Acest spot a fost printre primele difuzate, fiind si foarte ingenios: tinarului i se ofera un Pepsi Max si este trimis sa infrunte extraterestrul infricosator. Cind politistul isi intreaba superiorul daca este sigur ca asta trebuie sa faca acesta raspunde gindindu-se la pepsi “Don’t worry there’s no sugar”. La urma urmei, daca e sa mori, macar sa nu mori de diabet. Poate e mai bine sa bei un pepsi fara zahar si sa fii sfisiat de un extraterestru. Macar mori fericit caci ai avut parte de un “max taste” (gust maxim).

Pepsi Max – Airport

Din nou o executie impecabila, un spot foarte reusit. Tipul si maimuta sa au stirnit risul a milioane de consumatori. In urma acestui spot tv multi au adoptat sloganul in loc de zicala. Puteai chiar auzi pustani pe strada raspunzindu-ti in varii situatii “Don’t worry there’s no sugar”.

Pe meleagurile noastre unii au ramas asa impresionati incit au filmat o varianta romaneasca, mai rustica. Nu e foarte bine realizata ce-i drept, dar macar e oarecum comica.

Pepsi Max – Toys

Ce mai conteaza ca jucaria iti distruge bradul, cadourile, casa sau il fugareste pe Mosu’ inapoi pe horn de unde a venit? Important e ca Pepsi Max nu are zahar.

Pepsi Max – Greyhound

Din categoria… Chiar daca ai prietenii care se distreaza pe seama macar te alegi cu un pepsi max. Mai departe te descurci singur.

P.S. Nu sint de acord cu comentatorul. Iepurasul in cauza nu mi se pare deloc “ugly”.

Pepsi Max – Buldozer

Daca nu ramii cu fata macar ramii cu un pepsi max. Oricum nu are zahar deci buldozerul care se uita amenintator la tine nu e absolut deloc periculos.

Pepsi Max Banana

In Filipine

Si o reclama interzisa…din aceeasi serie

Campania "From 0 to max"

Vesnica lupta dintre Coca Cola si Pepsi nu mai mira pe nimeni. Cei de la Pepsi au scos un Max Taste – No Sugar iar cei de la Coca Cola s-au redresat cu Coca Cola Zero. Un nume prea putin fericit deoarece le-a dat prilejul celor de la pepsi sa contraatace cu o campanie geniala prin subtilitate. From 0 (ZERO) To Max e mai bine zis drumul de la ceva banal la ceva extraordinar, e drumul de la 0 (Coca Cola Zero) la Maxim (Pepsi Max).

Eva Longoria

La Zero nu primesti nimic … la Max o primesti pe Eva Longoria.


Odata cu spoturile “From 0 to Max” cei de la Pepsi au mai realizat si spoturile din seria “Max Your Life”.

Cel mai cunoscut spot este cel in care apar membrii Black Eyed Peas.

Printuri


Wake up people!

Este ultima campanie a celor de la Pepsi, campanie care se desfasoara deocamdata doar in Statele Unite. Cei de la Pepsi au declarat ca prin noul Pepsi Max lansat cu aceasta campanie ei incearca sa vina in ajutorul americanilor care s-au saturat de oboseala. Astfel, noul pepsi contine ginseng si mai multa cofeina si are chiar un site special creat Wake Up People.

Spoturile sint special adresate celor care obisnuiesc sa motaie in momente importante: la un interviu, la o intilnire, la munca, in timpul unei conversatii sau chiar in timpul propriei nunti. Acest nou tip de pepsi max are un public tinta bine delimitat, compus din persoanele care intr-un moment sau altul al zilei au nevoie de un plus de energie.



Si pentru final un spot inteligent, un spin in coasta celor de la Coca Cola.


Surse:

Deviantart

Youtube

Google

Metacafe




duminică, 18 noiembrie 2007

Altex – Bianca Caldaraş

Preţuri după care înnebunesc oamenii (la propriu şi la figurat)

Toate produsele publicitare produse de Altex –"Cel mai mic preţ din România" se adresează unuia sau mai multor personaje obsedate de reduceri, de dorinţa de a cumpăra "cu orice preţ" la cel mai mic preţ.

Campanii video

ALTEX, NEBUNUL SI PRETURILE

Episodul 1… ăla mic, negru, de respira greu

Dacă te-ai săturat să îţi povestească alţii filmele, ai o variantă mai bună : Altex - cel mai mic preţ. Gesturile şi explicaţiile amănunţite nu sunt de ajuns cînd vrei să vezi un film. Varianta cea mai bună: tu în faţa propriului televizor.

Problema 1 : dacă n-ai televizor, cum vezi spotul ?

Problema 2 : dacă ai televizor, ce şanse ai să îţi iei altul la cel mai mic preţ ?



Episodul 2... Ţi-am spus eu că e popă, da’ nu. Tu : Batman, Batman !

Viaţa bate fimul. Nebunii dărîmă mitul lui Batman zburătorul.
Nebunii vizionează live propriul film "Batman", varianta fără televizor.

Episodul 3... Scump, doamnă, scump, dincolo era mai ieftin !

Unde duce obsesia căutării celui mai mic preţ… la spitalul de nebuni. Există o soluţie mult mai simplă…Altex.


Episodul 4 …. Şase fraţi pe numărate. Dă, matale, singur zoom !

Cine spune că unul care spală parbrize nu poate avea o cameră digitală ? Altex – cele mai mici preţuri - te scapă de prejudecăţi.


Episodul 5… De la socrii mici …o maşină de spălat decapotabilă

Varianta autohtonă a nunţilor din SUA cînd mirii îşi aleg magazinul de la care invitaţii le pot face cadouri. Altex e magazinul "acela" pentru nuntile romanesti. (se vrea poziţionarea pe piaţă ca un brand autohton)

Episodul 6…. idei pentru copii singuri acasă

Reiterarea perioadei comuniste cînd părinţii erau toată ziua la muncă şi copii făceau năzbîtii. Nu mai sunt timpurile alea, dar părinţii sunt la fel de ocupaţi. Acum există şi o soluţie pentru copii cuminţi.

Ideea nu e chiar convingătoare cînd există atîtea voci împotriva calcultatorului pentru copii.

Spoturi radio

Spoturi funny, care te binedispun . Un fel de bancuri/ glume create să vîndă. După 20 de secunde de poveste ideea că la Altex găseşti cele mai mici preţuri nu îşi mai găseşte locul.

Ozon găurit ca şvaiţerul, tată. Nebun să fii să nu iei la preţul ăsta.

Sirene de apă dulce, stereo. Bastiste obraznice, vîrf de gamă, tata, pentru cunoscători.

Pinguini roz care să emită preţuri mici. Mă enervează ăştia cu lecţiile lor de dicţie.


ALTEX, BULETINUL SI PRETURILE

Episodul 1…. Febra cumpărăturilor

Prioritatea numărul 1 : să ai prioritate în faţa celorlalţi în drumul spre magazin. Accentul cumpărăturilor se mută de pe găsirea celui mai mic preţ pe găsirea celui mai rapid drum spre magazin.


Episodul 2… apostolache

ALTEX – ALTE CLIPURI

Canapeaua


Printuri

Print simplu cu sigla Altex. Apare la sfîrşitul fiecărui clip publicitar pentru a identifica imediat povestea cu un nume.














L'Oreal... Pentru ca meritati!

Carmen-Elena Munteanu, Jurnalistica, Anul IV








Suntem femei si avem tot dreptul sa ne pierdem in mirajul frumusetii, sa invatam sa avem incredere in noi si sa nu ezitam sa ne daruim acele clipe de rasfat. Si asta pentru ca, pur si simplu, meritam!



L’Oreal, marca frantuzeasca de renume mondial in domeniul produselor cosmetice si unul dintre cele mai populare branduri, a urmarit cercetarea si inovatia in interesul frumusetii inca de la inceput cand “parintele” L’Oreal, tanarul chimist Eugene Schueller, a dezvoltat o formula de vopsea inovatoare pe care a numit-o “Aureole”.





L’Oreal Paris, companie ce in 1909 purta denumirea de “Societatea franceza de vopsele inoffensive parului”, ofera atat femeilor cat si barbatilor din intreaga lume , produse cosmetice si de ingrijire avand la baza ultimele progrese stiintifice.





Chiar daca si-a gasit inceputul in industria vopselelor, treptat compania s-a extins sip e alte produse de frumusete avand in present peste 2000 de produse ce acopera intreaga industrie a frumusetii si peste 500 de branduri.







Astfel, L’Oreal Paris ofera o gama variata de produse care se adreseaza tuturor reprezentantelor sexului frumos incepand de la 15 pana la peste 60 de ani. Pentru produse lasam imaginile sa vorbeasca.










































































L'Oreal a starnit interesul si studentilor... intr-un Brandstorm.




















Cei peste 2000 de chimisti care lucreaza in prezent la L'Oreal cauta perfectiunea pentru femeile din toate tarile lumii, dintre care amintim cateva.

Portugalia



Turcia


Italia



China







Spania




Franta












Daca ambasadoarele L’Oreal sunt Andie MacDowell, Dayle Haddon, Aishwarya Ray, Linda Evanghelista, Laetitia Casta, Penelope Cruz, Scarlett Johansson, Milla Jovovich, Jane Fonda, Doutzen Kroes, Claudia Schiffer si Eva Longoria, asta nu inseamna ca produsele sunt folosite numai de fotomodele si actrite. Ele pot fi utilizate de orice alta femeie din intreaga lume.





Frumusetea se poate vedea si atunci cand depasesti 40 de ani... iar L'Oreal te ajuta... cu 20 de ani mai putin.








Chiar si bebelusii pot folosi produsele oferite de L'Oreal... dar sub supravegherea parintilor!




Si ca sa nu se faca discriminare, produsele sunt create si pentru un altfel de public....



... dar si pentru barbati










sâmbătă, 17 noiembrie 2007

Tomulescu Adina- Veronica “Manifest pentru frumusete”-Dove

Dove rupe regula frumusetii fizice”

Campania “Manifest pentru frumusetea adevarata” a avut succes datorita strategiei de a schimba regulile si standardele. Ideea sparge regula, adica face exact invers decat ar trebui ca si veritabila fraza a lui Chomsky (“Colourless green ideas sleep furiously”).Campania nu are la baza prototipul frumusetii feminine al secolului in care traim. Mizeaza pe faptul ca orice femeie are ceva frumos, indiferent de cultura, rasa, varsta.
Aceasta campanie a fost conceputa de agentia de publicitate Ogilvy la nivel global
.

Printurile publicitare:
In toate printurile publicitare apar femei de diferite varste, culturi(publicuri tinta). Dove se bazeaza pe concepte precum frumusete, cunoastere de sine, acceptare, unicitate.
Frumusetea apare ca o psihoza inca din adolecenta
:



Fiecare persoana este unica in felul sau, indiferent de textura pielii, culoare sau rasa.








Si tipele mai plinute sunt frumoase nu doar fotomodelele




Ideea de frumusete nu se raporteaza doar la aspecul fizic. Si femeile mai in varsta pot ramane cu o frumusete interioare de lunga durata





Fiecare persoana trebuie sa isi regaseasca adevarata frumusete






Campanii video-spoturi publicitare:
Desi nu a fost niciodata promovat prin intermediul televiziunii, pe internet spotul “Onslaught” a facut valuri.Este un mesaj pentru parinti. Ei trabuie sa isi indume copii astfel incat sa nu devina victime ale frumusetii superficiale. Mamicile ar trebui sa isi schimbe propria mentalitate despre frumusete si sa o explice si fetitelor









Se promoveaza noua gama dove “proage” care se adreseaza persoanelor ce se simt bine in pielea lor, isi atribuie varsta pe care o au



Aceste clipuri se adreseaza femeilor care vad frumusetea doar din prisma fotografiilor modelelor ce apar in diferite reviste, banere, etc. Are succes fiindca si femeile sunt tot “materie omeneasca” departe de a fi concepute ideal. Este raspunsul pe care doreste sa il auda orice femeie.













Sapun dove din 86



Dove te insoteste chiar si la cinema





Reclama tv la dove- ¼ crema hidratanta





Dove in Japonia








Dove in Germania







Dove crème pentru toate tipurile de par







femeia mama cu copii care isi spala parul cu dove






Campania pentru frumusetea adevarata – web page:

http://www.campaignforrealbeauty.com/

Surse:
http://www.adsoftheworld.com/
http://www.brandsoftheworld.com/ .
http://www.dove.ro/

http://www.youtube.com/