sâmbătă, 17 noiembrie 2007

Tomulescu Adina- Veronica “Manifest pentru frumusete”-Dove

Dove rupe regula frumusetii fizice”

Campania “Manifest pentru frumusetea adevarata” a avut succes datorita strategiei de a schimba regulile si standardele. Ideea sparge regula, adica face exact invers decat ar trebui ca si veritabila fraza a lui Chomsky (“Colourless green ideas sleep furiously”).Campania nu are la baza prototipul frumusetii feminine al secolului in care traim. Mizeaza pe faptul ca orice femeie are ceva frumos, indiferent de cultura, rasa, varsta.
Aceasta campanie a fost conceputa de agentia de publicitate Ogilvy la nivel global
.

Printurile publicitare:
In toate printurile publicitare apar femei de diferite varste, culturi(publicuri tinta). Dove se bazeaza pe concepte precum frumusete, cunoastere de sine, acceptare, unicitate.
Frumusetea apare ca o psihoza inca din adolecenta
:



Fiecare persoana este unica in felul sau, indiferent de textura pielii, culoare sau rasa.








Si tipele mai plinute sunt frumoase nu doar fotomodelele




Ideea de frumusete nu se raporteaza doar la aspecul fizic. Si femeile mai in varsta pot ramane cu o frumusete interioare de lunga durata





Fiecare persoana trebuie sa isi regaseasca adevarata frumusete






Campanii video-spoturi publicitare:
Desi nu a fost niciodata promovat prin intermediul televiziunii, pe internet spotul “Onslaught” a facut valuri.Este un mesaj pentru parinti. Ei trabuie sa isi indume copii astfel incat sa nu devina victime ale frumusetii superficiale. Mamicile ar trebui sa isi schimbe propria mentalitate despre frumusete si sa o explice si fetitelor









Se promoveaza noua gama dove “proage” care se adreseaza persoanelor ce se simt bine in pielea lor, isi atribuie varsta pe care o au



Aceste clipuri se adreseaza femeilor care vad frumusetea doar din prisma fotografiilor modelelor ce apar in diferite reviste, banere, etc. Are succes fiindca si femeile sunt tot “materie omeneasca” departe de a fi concepute ideal. Este raspunsul pe care doreste sa il auda orice femeie.













Sapun dove din 86



Dove te insoteste chiar si la cinema





Reclama tv la dove- ¼ crema hidratanta





Dove in Japonia








Dove in Germania







Dove crème pentru toate tipurile de par







femeia mama cu copii care isi spala parul cu dove






Campania pentru frumusetea adevarata – web page:

http://www.campaignforrealbeauty.com/

Surse:
http://www.adsoftheworld.com/
http://www.brandsoftheworld.com/ .
http://www.dove.ro/

http://www.youtube.com/


Niciun comentariu: