Campania “Manifest pentru frumusetea adevarata” a avut succes datorita strategiei de a schimba regulile si standardele. Ideea sparge regula, adica face exact invers decat ar trebui ca si veritabila fraza a lui Chomsky (“Colourless green ideas sleep furiously”).Campania nu are la baza prototipul frumusetii feminine al secolului in care traim. Mizeaza pe faptul ca orice femeie are ceva frumos, indiferent de cultura, rasa, varsta.
Aceasta campanie a fost conceputa de agentia de publicitate Ogilvy la nivel global.
Printurile publicitare:
In toate printurile publicitare apar femei de diferite varste, culturi(publicuri tinta). Dove se bazeaza pe concepte precum frumusete, cunoastere de sine, acceptare, unicitate.
Frumusetea apare ca o psihoza inca din adolecenta:

Fiecare persoana este unica in felul sau, indiferent de textura pielii, culoare sau rasa.

Si tipele mai plinute sunt frumoase nu doar fotomodelele
Ideea de frumusete nu se raporteaza doar la aspecul fizic. Si femeile mai in varsta pot ramane cu o frumusete interioare de lunga durata


Fiecare persoana trebuie sa isi regaseasca adevarata frumusete




Desi nu a fost niciodata promovat prin intermediul televiziunii, pe internet spotul “Onslaught” a facut valuri.Este un mesaj pentru parinti. Ei trabuie sa isi indume copii astfel incat sa nu devina victime ale frumusetii superficiale. Mamicile ar trebui sa isi schimbe propria mentalitate despre frumusete si sa o explice si fetitelor
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu