Print-uri
Print realizat pentru o campanie impotriva consumului de alcool la volan. Se adreseaza adevaratilor domni care stiu cand sa se opreasca.
Toate produsele publicitare pentru Zaraza-“pentru adevaratii domni din Romania”, se adreseaza unor personaje complexe, care stiu sa aprecieze adevaratele valori.
Campanii video
Murfatlar a creat un vinars obtinut din distilat de vin si invechit natural, timp de 15 ani, in butoaie de stejar. Dar vinarsul de Murfatlar nu era un brand si nu se distingea de celelalte produse din aceeasi categorie. Pentru ca nu toti cunosc calitatile vinarsului si pentru ca nu exista o delimitare intre produsele din aceasta categorie, cei de la Murfatlar s-au gindit sa schimbe numele si sa realizeze o campanie publicitara iesita din tipare, sa faca din “Zaraza” un brand.
Numele si melodia din primul spot trimit la frumoasa Zaraza, iubita lautarului Cristian Vasile, care a fost ucisa de rivalul acestuia. Cind bei Zaraza, te poti gindi ca bei frumusetea.
In general, reclamele prezinta produsul fara sa ceara nimic si dorind sa atraga un numar cit mai mare de clienti. Reclamele de la Zaraza insa isi delimiteaza publicul: barbati peste 30 de ani, cu un nivel intelectual ridicat, care stiu ca devaratele valori nu se gasesc in ce detii, ci in ce stii.
Partea 1. Revista
Reclama ii arata cu degetul pe cei care cred ca domnia sta in numarul mic de ani al amantei si numarul mare de zerouri din banca, pe cei care au masini smechere si apar in reviste de dragul de a umple pagina, si ii respecta pe cei care stiu ce inseamna cuvintul “fortuit” si nu cred ca Kafka este un fotbalist ceh.
Partea 2. Bilant
La sfirsit de an, Zaraza isi roaga publicul sa faca un bilant al realizarilor de peste an. Totusi, daca ti-ai dat toti banii pe carti si pe calatorii, de unde mai ai bani pentru Zaraza?
Partea 3. Bani
Zaraza ii pretuieste pe cei care ii recunosc pe domnii de pe bancnote, desi nu au foarte multe, pe cei care nu cred ca pe bancnota de 5 lei este noul Mall.
Campania Zaraza+carte
Pentru ca respectul trebuie aratat, realizatorii spoturilor de la Zaraza, Next Cap Advertising, au lansat o campanie in care produsul este asociat cu importante carti din literatura universala. Aceste spoturi continua sustinerea adevaratelor valori si a adevaratilor domni din Romania.
Primul spot promoveaza unul din cele mai importante romane ale lui Kafka. Fiecare comparator primeste o carte fara sa fie nevoit sa razuiasca etichete ori sa cumpere bilete pentru a cistiga ceva.
Al doile spot promoveaza romanul lui Jerome K. Jerome, “Trei intr-o barca”. "Zaraza ii saluta pe toti cei care nu cred ca o carte buna inseamna asul de trefla."
Alte spot-uri
Urmatorul spot prezinta, elegant, cele trei sortimente de Zaraza: Zaraza sapte stele, invechit timp indelungat si cu o intensitate mai mare, Zaraza cinci stele, si Zaraza trei stele, vinarsul de intensitate medie.
Zaraza comercializeaza valori necomerciale. Cartile, respectul, cultura, sint calitatile oamenilor boemi, care beau coniac in timp ce trag din tigara si citesc la gura sobei, dar astfel de oameni nu se lasa impresionati de reclame. Astfel de oameni sint constienti de ei si se respecta. Astfel de oameni au baut Zaraza inainte de reclame. Noii clienti vor fi tot cei care vor cu orice pret sa fie adevarati domni, care inca nu au auzit de Kafka, dar pot da un search pe Google pentru a fi in tema. Asa ca, Zaraza ii respecta pe cei care stiu, dar se vinde tot ignorantilor, pentru ca momentan, ei au banii…
vineri, 23 noiembrie 2007
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu