joi, 29 noiembrie 2007

Heineken Meet You There - Roxana Budescu
















Meet You There, It’s all about the beer sunt fara indoiala sloganurile care se identifica cel mai bine cu produsul grupului olandez Heineken. Grupul Heineken este unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume si grupul cu cea mai raspandita prezenta internationala, peste 170 de tari. Marca Heineken este prezenta pe aproape toate pietele din intreaga lume, compania avand fabrici de bere in peste 65 de tari. In Romania, marca Heineken ocupa locul doi in topul producatorilor de bere dupa Ursus Breweries si este prezent pe piata din 2003 cand a preluat pachetul majoritar de actiuni la Brau Union. Compania detine patru fabrici, la Miercurea Ciuc, Hateg, Constanta si Craiova.

Fiecare marca de bere are un anumit public tinta foarte bine definit in functie de ocaziile lui de consum. Astfel, consumatorii marcii Heineken sunt in mare majoritate barbati cu varste cuprinse intre 20-35 de ani, foarte deschisi la nou si activi social, din mediul urban.
...yes I want to spend the rest of my life with you...with Heineken

De-a lungul timpului, Heineken si-a schimbat sloganul de la "It's all about the beer" la "The world's favorite beer" si mai apoi "How refreshing, how Heineken". Insa sloganul care se identifica cel mai bine cu marca Heineken ramane "Meet You There". Acesta reprezinta o sursa de inspiratie si totodata o invitatie pe care Heineken o adreseaza publicului sau "de a impartasi o atitudine pozitiva si indrazneata pentru a experimenta ceva nou si diferit si sa depaseasca granita existentei obisnuite de zi cu zi".

Spoturile Heineken au surprins intotdeauna prin originalitate, umor si entuziasm.
In intreaga lume...
...Just Heineken
The run of Brad Pitt...
O combinatie intr-adevar reusita...cel mai ravnit barbat cu cea mai dorita blonda (Heineken, of course)
Si dupa o blonda urmeaza o alta blonda...
...si nu orice blonda...chiar fosta doamna Brad Pitt
The girl or the beer?
...the beer...and not any beer
Heineken discovers life
Heineken in Mexic
Heineken in Spania
Without Heineken...part I
Fetelor, acum ati aflat adevaratul motiv al tulburarii partenerilor
Without Heinken...part II...Serving the planet
Heineken Matrix
Campanii de comunicare Heineken
Heineken served Extra Cold a reprezentat o campanie desfasurata in perioada 16 mai -16 august impotriva incalzirii globale. Aceasta comunica o "noua senzatie extra cold" pe care consumatorii o puteau experimenta in locatiile supra incalzite (baruri, cluburi, terase etc.).Campania s-a concetrat pe difuzarea de clipuri virale in mediul on-line care transmiteau un singur mesaj:"Heineken ajută consumatorii să lupte împotriva încălzirii locale cu Heineken served Extra Cold."



"Welcome to Champions Planet" reprezinta campania organizata de Heineken in Romania in cadrul campaniei globale de comunicare a parteneriatului cu UEFA Champions League. Promotia Welcome to Champions League s-a desfasurat in perioada 15 februarie-05 mai si a avut ca miza castigarea unei excursii unice la finala UEFA Champions League din 23 mai a.c. la Atena. Trebuie mentionat faptul ca Heineken este principalul sponsor al UEFA Champions League, iar campania de sustinere a sponsorizarii este implementata in peste 120 de tari.
Iar pe final, va prezint ultima inovatie Heineken, si anume Heineken DraughtKeg. Acesta consta intr-un tub de CO2 numit „sistem interior de presurizare pe baza de CO2 ” care tine berea la o presiune de 1.0 bar. Acest sistem inedit asigura o bere de calitate de la prima pana la ultima picatura. Prin aceasta inovatie Heineken DraughtKeg la 5L este diferit de celelalte produse similare de pe piata care functioneaza ca o doza uriasa cu un robinet in partea de jos, berea putand fi turnata doar datorita presiunii gravitationale. Produsul a fost lansat cu succes in 72 de tari.
...pentru ca Heineken va fi alaturi de tine
Aceeasi savoare intr-o cantitate mai mare
Surse:
Heineken


















































































Niciun comentariu: