marți, 20 noiembrie 2007

Alexandra Mihaila - Pepsi Max


In ultimii ani cei de la Pepsi Max au avut trei mari campanii de promovare a acestui produs: “Don’t worry there’s no sugar”, “From 0 to Max” si mai nou “Wake up People!”.

Prima si cea mai cunocuta campanie, la noi cel putin, a fost celebra “Don’t worry there’s no sugar”. Spoturile video, difuzate intens atit la noi cit si international plecau de la ideea unei situatii inedite, periculoase chiar, in care protagosnistului i se oferea un Pepsi Max pentru a se linisti sau a prinde curaj. Si pentru a fi asigurat ca totul va fi bine, primea intotdeauna replica “Don’t worry there’s no sugar”.

Aceasta campanie a pornit in urma unor studii de piata conform carora oamenii sint din ce in ce mai preocupati de sanatatea lor. De aceea cei de la Pepsi au venit cu ideea de Pepsi Max- fara zahar. De fapt chiar sloganul lor era “Gust maxim… fara zahar / Max Taste … No Sugar”, de aici dezvoltindu-se “Don’t worry there’s no sugar”.

Campania a prins foarte bine la public, cei de la Pepsi recunoscind o crestere in vinzari odata cu desfasurarea ei.

Pepsi max Alien (extraterestrul)

Acest spot a fost printre primele difuzate, fiind si foarte ingenios: tinarului i se ofera un Pepsi Max si este trimis sa infrunte extraterestrul infricosator. Cind politistul isi intreaba superiorul daca este sigur ca asta trebuie sa faca acesta raspunde gindindu-se la pepsi “Don’t worry there’s no sugar”. La urma urmei, daca e sa mori, macar sa nu mori de diabet. Poate e mai bine sa bei un pepsi fara zahar si sa fii sfisiat de un extraterestru. Macar mori fericit caci ai avut parte de un “max taste” (gust maxim).

Pepsi Max – Airport

Din nou o executie impecabila, un spot foarte reusit. Tipul si maimuta sa au stirnit risul a milioane de consumatori. In urma acestui spot tv multi au adoptat sloganul in loc de zicala. Puteai chiar auzi pustani pe strada raspunzindu-ti in varii situatii “Don’t worry there’s no sugar”.

Pe meleagurile noastre unii au ramas asa impresionati incit au filmat o varianta romaneasca, mai rustica. Nu e foarte bine realizata ce-i drept, dar macar e oarecum comica.

Pepsi Max – Toys

Ce mai conteaza ca jucaria iti distruge bradul, cadourile, casa sau il fugareste pe Mosu’ inapoi pe horn de unde a venit? Important e ca Pepsi Max nu are zahar.

Pepsi Max – Greyhound

Din categoria… Chiar daca ai prietenii care se distreaza pe seama macar te alegi cu un pepsi max. Mai departe te descurci singur.

P.S. Nu sint de acord cu comentatorul. Iepurasul in cauza nu mi se pare deloc “ugly”.

Pepsi Max – Buldozer

Daca nu ramii cu fata macar ramii cu un pepsi max. Oricum nu are zahar deci buldozerul care se uita amenintator la tine nu e absolut deloc periculos.

Pepsi Max Banana

In Filipine

Si o reclama interzisa…din aceeasi serie

Campania "From 0 to max"

Vesnica lupta dintre Coca Cola si Pepsi nu mai mira pe nimeni. Cei de la Pepsi au scos un Max Taste – No Sugar iar cei de la Coca Cola s-au redresat cu Coca Cola Zero. Un nume prea putin fericit deoarece le-a dat prilejul celor de la pepsi sa contraatace cu o campanie geniala prin subtilitate. From 0 (ZERO) To Max e mai bine zis drumul de la ceva banal la ceva extraordinar, e drumul de la 0 (Coca Cola Zero) la Maxim (Pepsi Max).

Eva Longoria

La Zero nu primesti nimic … la Max o primesti pe Eva Longoria.


Odata cu spoturile “From 0 to Max” cei de la Pepsi au mai realizat si spoturile din seria “Max Your Life”.

Cel mai cunoscut spot este cel in care apar membrii Black Eyed Peas.

Printuri


Wake up people!

Este ultima campanie a celor de la Pepsi, campanie care se desfasoara deocamdata doar in Statele Unite. Cei de la Pepsi au declarat ca prin noul Pepsi Max lansat cu aceasta campanie ei incearca sa vina in ajutorul americanilor care s-au saturat de oboseala. Astfel, noul pepsi contine ginseng si mai multa cofeina si are chiar un site special creat Wake Up People.

Spoturile sint special adresate celor care obisnuiesc sa motaie in momente importante: la un interviu, la o intilnire, la munca, in timpul unei conversatii sau chiar in timpul propriei nunti. Acest nou tip de pepsi max are un public tinta bine delimitat, compus din persoanele care intr-un moment sau altul al zilei au nevoie de un plus de energie.



Si pentru final un spot inteligent, un spin in coasta celor de la Coca Cola.


Surse:

Deviantart

Youtube

Google

Metacafe




Niciun comentariu: