Nutritia cainelui sau pisicii, a preocupat foarte multi oameni, de foarte mult timp, iar una dintre explicatiile acestei vechi preocupari reiese si din faptul ca aceste animale au insotit omul pe drumul istoriei si evolutiei sale. Pentru om, cercetarea a insemnat intelegerea mecanismelor fiziologice sau patologice ale hranirii si digestiei la aceste animale, precum si studierea exprimarii diferitelor comportamente normale sau anormale si toate acestea din dorinta de a afla cat mai multe despre aceste fiinte.
Astazi in domeniul nutritiei animalelor de companie vorbim de o performanta stiintifica greu de egalat in alte domenii similare, iar o contributie extrem de importanta in acest domeniu au adus-o expertii de la Pedigree - Centrul Waltham pentru Nutritia Animalelor de Companie - autoritate mondiala in materie de ingrijire si nutritie a animalelor. Timp de 60 de ani, ei au petrecut 365 de zile pe an impreuna cu cainii, incercand sa inteleaga ce-i face sa fie asa deosebiti.
Bucura-te de cainele tau!
Rodul muncii impresionante a acestor oameni se vede in performanta nutritiva a produselor companiei Master Foods,oricine spune Pedigree® sau Whiskas® se gandeste la o hrana care ii asigura companionului patruped tot ceea ce are nevoie, o hrana completa, echilibrata nutritiv si recunoscuta in intreaga lume ca etalon de calitate.
Mmmmm...bune!!! Calciul imi pastreaza dintii si oasele santoase.
Acizii grasi din mancarea mea imi ofera o haina moale si sanatoasa! Daca nu ma crezi, scarpina-ma pe burtica. Serios, scarpina-ma!!!
Caini sanatosi pentru mult mai mult timp!
Produse create special pt cainii mai batrani de 7 ani care au nevoie de un stil de viata mai linisit si o cantitate diferita de elemente nutritive.
Fiecare caine cu felul lui de Pedigree!
Auauauauauauauau...
Pedigree- cainele unei doamne
"Pentru ca nu e intotdeauna usor pentru cainii care au stapane femei. Sa stai intre picioarele unei batrane sau sa-i mirosi lenjeria nu e cel mai placut lucru".
Pedigree- cainele politist
"Pentru ca viata unui caine nu e intotdeauna usoara".
Observa schimbarile cu Pedigree!
IPedigree® ii va oferi mereu exact hrana care sa-l mentina sanatos si vesel. Doar pentru simplul fapt ca si ei merita...
...pentru ca Pedigree le ofera "tot"...
Ca si stapanii lor, cainii au nevoie de o dieta echilibrata, care contine cantitatea potrivita de proteine, grasimi, carbohidrati, treisprezece vitamine si douazeci de minerale diferite care sa le asigure o conditie excelenta.
Inovatia in domeniul nutritiei animalelor de companie pentru centrul WALTHAM a devenit in permanenta o provocare, o cursa si din aceasta competitie apar tot timpul produse noi.
For those who love dogs like us. This is the only new that matters today.
Elite Romania a fost infiintata in anul 1994. In ultimii sase ani, Elite a fost lider la vanzarea cafelei in Romania. Cei de la Elite ofera o gama diversificata de produse precum cafea macinata si prajita, dar si cafea instant si cappuccino. In fiecare dimineata in Romania, in casele a milioane de familii, cafeaua savurata este de la Elite. Elite Selected, marca premium de la Elite, este o cafea special creata pe gustul preferat al consumatorilor romani, din boabe provenind de pe cele mai renumite plantatii, cu aroma deosebita, plina de personalitate si gust inconfundabil. Nu te-ai putea vedea fara cafeaua care te trezeste in fiecare dimineata! Elita, cafeaua ta la ibric!
Elite- LILIECII [In fiecare dimineata un singur lucru te aduce cu picioarele pe pamant. Elita, cafeaua ta la ibric!]
Sa cream minuni din lucruri simple impreuna!
“Noi, cei de la Elite Romania, punem pasiune in cearea produselor noastre pentru ca tu, consumatorule, sa primesti in fiecare ceasca de cafea un strop din visele noastre. ”
Elite – Prietenele [Let’s go straight to number one!!!]
Lumea Selected este plina de optimism si placere, orice moment capata o alta dimensiune si semnificatie. Selected transforma momentele obisnuite in clipe de neuitat pline de magie si romantism. Cu Selected trebuie sa profiti de fiecare clipa si sa nu treci cu vederea provocarile care se ivesc, sa te bucuri de clipele traite cu pasiune.
Ce poate fi mai frumos decat sa fii iubit? Sa iubesti!
Elite - Selected Lovers [gustul fierbinte al fiecarei clipe ]
“Selected lovers” este un spot international. Filmul poate “rula” in orice capitala a lumii: Bucuresti, Paris, Londra, Moscova, New York, mesajul este acelasi: “love is in…the coffee”. Ca intr-un minifilm, actiunea respecta si urmeaza ritualul prepararii cafelei in varianta “speed” a secolului 21. Momentele prepararii cafelei au intotdeauna o incarcatura de romantism, ca intr-o poveste de dragoste.
Elite-first love [Clipele frumoase raman cu noi mereu. Prin amintiri !!! Elite, bucura-te de viata!]
“Stagnarea inseamna recesiune", Philip W. Heymann (unul din fondatorii Tuborg)
TUBORG este o marca cu o traditie de aproape un secol si jumatate, prima fabrica de bere Tuborg fiind infiintata in 1973 in portul din Copenhaga(in Thuesborg, de unde provine si numele marcii).
Tuborg in Romania
Romania ocupa locul trei in topul vanzarilor alaturi de Danemarca, Turcia, Suedia, Germania, si Italia(din cele 70 de tari din lume unde se vinde berea). Prima sticla de bere Tuborg "Made in Romania" a fost fabricata in Bucuresti la 1 decembrie 1997.
Public tinta
Acesta este reprezentat de un segment al populatiei tanar, preponderant barbati din mediul urban, cu educatie medie si peste medie.
Promovare Tuborg
Tuborg promoveaza in reclamele sale ideea de libertate, valoare esentiala a brandului. Tuborg vrea sa te elibereze de prejudecati, de inhibitii, sa-ti induca o stare de bine
Chiar daca prietena te tine sub papuc…Tuborg te elibereaza!
TUBORG VA INVITA LA …PARTY!
Printurile puncteaza petrecile pe care le faci cu berea Tuborg...fiecare petrecere are tema sa: hip-hop party, house party, chiar si gay party.
Tuborg- hip-hop party
Tuborg- Beach party
Tuborg-gay party
Tuborg sparge orice limite, darama orice prejudecati, chiar si cele legate de homosexualitate.
Tuborg-naked party
TUBORG FACE LEGEA!
Tuborg da legi cu valoare de sentinte…urmeaza-le daca vrei sa ai succes!
LEGEA 10- Great minds drink alike! LEGEA 46 - Good things never come alone! LEGEA 17- All for one, Tuborg for all!
Tuborg Royal Export – MAI MULT DECAT O BERE
Tuborg da indicatii consumatorilor, inducand ideea ca berea e srijinul perfect pentru a ajunge in top.
TUBORG ROYAL EXPORT- CAFEA
Asocierea Tuborg- cafea sau ceai invita la o "iesire" unde nu consumi doar bere...
TUBORG ROYAL EXPORT- CEAI MEDICINAL
TUBORG CHRISTMAS BREW
Berea cu gust special de sarbatori!Putin mai tare (5,6%) si mai aromata, TUBORG CHRISTMAS BREW este cadoul perfect de la Mos Craciun pentru clientii sai…
Tuborg Christmas Brew 1
Tuborg Christmas Brew 2
Tuborg Christmas Brew 3
Tuborg…scapi de chinul trezitului de dimineata!
De la a petrece cu foc sambata seara cu colegii si pana a iesi dimineata din bar decent imbracat…nu e decat Tuborg!
Cele doua spoturi ale campaniei, “Barul” si “Matusa”, prezinta situatii in care personajul principal stie sa se bucure de viata, reusind nu doar sa se simta el insusi liber de constangerile vietii de zi cu zi, ci sa scape si de cele pe care le-ar avea de suportat din cauza celor din jur. Cu Tuborg iti eliberezi matusa de telenovelele kitsch !
Cu Tuborg e usor sa nasti…tripleti!
Tuborg te implineste pe muzica celor de la Smiths
MARTIN, NE BUCURAM CA ITI PLACE NOUA STICLA TUBORG!
Martin poate fi orice barbat care ar vrea ca toate lucrurile sa fie verzi sau…transparente.
Spotul face parte din campania de lansare a noii sticle Tuborg, demarata la inceputul lunii mai 2007 pe principalele posturi TV nationale.Spotul pune accentul pe schimbarile produse (culoarea verde a sticlei si eticheta transparenta), dar si pe avantajul competitiv existent, tubycap-ul.
WHO HAS MORE ENERGY?
Tuborg da energie ! Cine se simte vlaguit…sa nu ezite sa bea Tuborg!Iti aduce energii nebanuite: la gimnastica , in pat…
CAMPANIA "UMBRELA VERDE''
In iulie 2007, Tuborg a lansat campania „Umbrela verde“, care pune accent pe
consecintele negative ale neglijentei semenilor nostri fata de mediul inconjurator. Pe toate produsele sunt plasate mesaje care ii indeamna pe romani sa nu mai lase ambalajele decat in
Si in 1977, reclamele la Tuborg exprimau aceleasi idei: calitate, consumatori relaxati, delectare a simturilor.
Tuborg Gold, 1977-12-11, Ocean rocks
Presedintele Tuborg Romania despre succesul Tuborg!
DARE FOR MORE, FEEL THE JOY OF PEPSI, THE TASTE OF THE NEXT GENERATION
Denumirea de PEPSI COLA a vazut pentru prima data lumina zilei in anul 1898, intr-o farmacie din New Bern, Carolina de Nord, "nasul" sau fiind farmacistulCaleb Bradham. Sopul lui Bradham a fost sa creeze o bautura carbogazoasa care sa fie atatdelicioasa, cat si gustoasa, sa ajute la digestie si sa ofere mai multa energie. Asa a luat nastere " Bautura lui Brad", redenumitaPEPSI COLA, datorita pepsinului si nucilor de cola folosite in reteta. Marca PEPSI a fost inregistrata pe 16 iunie 1903. In 1940, brandul a facut istorie cand primul jingle de publicitate a fost difuzat la nivel national. Jingle-ul se intitula "Nickel Nickel" , facand astfel referire la pretul PEPSI.In scurt timp,cantecula devenit hit si a fost inregistrat in 55 de limbi.
In 1985, PEPSICO a devenit cea mai mare companie din industria bauturilor racoritoare. Produsele PEPSI COLA sunt disponibile in aproape 150 de tari si teritorii din intreaga lume. Succesul brandului a fost garantat si de campaniile publicitare, axate in principal pe imaginea numeroaselor celebritati care, de-alungul anilor, au fost imaginea PEPSI. PEPSI este inventatoarea promovarii prin celebritati, lucru pe care il face incepand din 1922.
Aceasta reclama, din 13 decembrie 1950, coincide cu prima aparitie televizata a viitorului idol al anilor '50, James Dean, rebelul fara cauza al Americii
Si generatia anilor '60 s-a bucurat de gustul si sunetul muzicii PEPSI......a PEPSIplease !!!
Come alive, you're in the PEPSI generation....
Houston, we have a problem...PEPSI e pierdut in spatiu...la propriu!!! Reclama din 1985 - PEPSI, the choice of a new generation!!!
PEPSI in the USA....reclama din anii '80, cu Don Johnson (remeber "Nash Bridges"??)
Cine spunea ca PEPSI e destinata doar tinerilor? PEPSI, o bautura fara varsta!!!
Va era dor de Britney Spears?! O puteti revedea intr-o reeditare a reclamelor PEPSI de-alungul mai multor generatii. De la rock'n roll la twist, de la hippie la dance, PEPSI da tonul distractiei!
PEPSI, BAUTURA DIVELOR SI A....DIVILOR!!!!
Mamica pop-ului nu putea lipsi din reclamele PEPSI
Mariah Carey, o bomba...sexy!!!!
Britney, in vremurile bune....
Ce au in comun galacticii fotbalului si regii berii?!! PLAY FOR PEPSI....DA DA DA
Cine spunea ca David Beckham, Thierry Henry, Roberto Carlos, Raul Gonzalez, Ronaldinho, Fernando Torres si Rafael Van Der Vaart se pricep doar la fotbal??? PEPSI e instructor de surf...
Chivu, tu cand te intalnesti cu-n japonez???!!
Gladiatoarele lu'....PEPSI prajit !!!!
RAZBOIUL STELELOR SAU PEPSI vs COLA !!!!!
O reclama ce nu mai are nevoie de nici un comentariu...
Frate, frate...da PEPSI-i pe bani...
Sa nu te pui niciodata cu seful mafiei! El stie sa faca diferenta dintre PEPSI siCOCA COLA si sa aleaga ce-i mai bun!!!
Geniile trag la genii....Jimmy Hendrix si PEPSI...
Doamnelor si domnilor, acum pe ecrane....RAZBOIUL STELELOR!!!
De-alungul anilor, PEPSI a iesit pe piata cu noi si diverse sortimente, insa putine au rezistat, majoritatea fiind editii limitate, in functie de sezon...
Cand doua VIP-uri se cearta, PEPSI castiga....gold - filosofia de viata a companiei PEPSI !!!!
Asa-i ca stiti deja la ce ma refer... pe cine strig... Inca nu? Haideti ca va mai dau cateva indicii, poate asa o sa va reimprospatez memoria: "Pleaca, bre, ca iei vopseaua!", "Tine-o, mah la punctu' mort!", "Gogule, probleme, mah?" Ati ghicit, nu?... Aveti dreptate: este vorba despre Unirea... cognac Unirea. Una dintre cele mai bine target-ate si totodata controversate campanii publicitare "da pa sticla". Zic foarte bine axata pe target deoarece se adreseaza publicului cu o educatie medie si sub medie si cu venituri relativ reduse, public ce rezoneaza excelent cu sabloanele speculate de aceasta campanie: lenea, chiulul si jmecheria la locul de munca. In plus, pentru o si mai buna atingere a target-ului s-a intamplat o "surpriza" pe care am s-o pastrez pentru final... Am mai zis si controversata, referindu-ma la campanie, pt ca, daca va mai aimtiti, CNA-ul a cenzurat pt o scurta perioada de timp spoturile pe motiv ca promovau modele sociale gresite, si anume cele enumerate de mine mai sus. Din fericire si-au revenit in simtiri, au realizat ca roul reclamei nu este acela de a oferi modele in viata si au ridicat interdictia. Si acum... Spoturile!
(TOBE!) Vizionare placuta! :) PLEACA, BRE, CA IEI VOPSEAUA!
TRENUL
DA-I ASA!(MARSARIER)
RAZBUNAREA LUI DOREL
CE-I, DORELE, AI FOST LA MARE?(BASCULANTA)
Si acum... CIREASA DE PE TORT, sau mai bine zis bomboana agricola, ca sa vedeti cum stie UNIREA sa isi atraga simpatia clientilor: punandu-l pe Guta sa faca manea! DA! Ati auzit bine! Nici mie nu mi-a venit sa cred cand am gasit pe Youtube, but is real!!!! :D AVERTISMENT! Urmeaza continut manelistic! Interzis mironositelor care nu au vecini cretini ca sa le sparga timpanele cu manele zi de zi si care prin urmare n-au contact cu realitatea lumii in care traim. Ajadar.... MOTOR... ACTIUNE... TARAF! =))
"De acum inainte, doresc ca toti angajatii companiei sa-si unifice eforturile pentru a produce vehicule de calitate superioara." Kiichiro Toyoda Fondator al Toyota Motor Corporation, Mai 1939
Toyota Motor Corporation (sau TMC) este o companie ultinationala care a luat fiinta in 1933, numarandu-se in prezent printre cei mai mari producatori de automobile din Asia.
Cu un aer robust si sportiv, automobilele Toyota sunt create pentru a tine pasul cu cerintele actuale ale pietii, inspirand in acelasi timp si eleganta
Privita pe ansamblu Toyota este este o masina care si-a gasit de mult locul pe o piata aglomerata. Grija pentru detalii demonstreaza ca japonezii sunt pregatiti sa faca volume de vanzari si in Europa. Detaliile nu se rezuma doar la designul placut al interiorului si al exteriorului, cat mai ales atentiei pentru a produce un vehicul performant, care sa se incadreze in anumite standarde de performante si consum. Nu in ultimul rand nu trebuie uitat nivelul ridicat al sigurantei, atat pasiva cat si activa.
Doua reviste din Marea Britanie, "Warranty Direct" si "What Car" au realizat un clasament al celor mai fiabile marci auto. Avand la dispozitie baza de date a "Warranty Direct", revista "What Car" a efectuat un studiu amanuntit si a propus o lista cu 26 de marci auto, clasate in functie de gradul de fiabilitate al fiecareia. In clasament se remarca marcile japoneze, cu patru prezente in Top 5, Toyota ocupand locul 5.
Clipuri video
Aparitia unei Toyota tulbura mintile.
Pentru a pune mana pe o Toyota, orice dimineata linistita a unui cuplu se transforma intr-o lupta.
Eleganta Toyotei imprumuta seductia, farmecul si pasiunea femeie.
Toyota aduce vietii tale un plus de confort si dinamism...fara ea viata nu ar avea culoare.
Echipa IT de la Toyota
Ca orice mare companie internationala nu putea lipsi promovarea online. Site-urile Toyota aduc zilnic cam in jur de 1,5 milioane de vizitatori. Acestia pot afla de pe site-uri informatii despre ultimele modele de Toyota, pot citi istoricul firmii, se pot documenta cu privire la calitatea tehnologiei si a materialelor utilizate in fabricarea automobilelor Toyota. http://www.toyota.com/
Compania isi promoveaza automobilele in intreaga lume prin intermediul reprezentantilor. Site-urile sunt si ele adaptate in functie de cerintele fiecarei tari ( ex. http://www.toyota.ro/ http://www.toyota.it/toyota/welcome.aspx http://www.toyota.fr/ http://www.toyota.ru/ )
De-a lungul timpului compania Toyota a fost castigatoarea a numeroase premii printre care: "Cel mai bun motor cu capacitate cuprinsă între 1.4 şi 1.8 litri", "Motorul Anului - 2005", premiul NCAP pentru siguranta a fost castgat de catre Toyota Avensis 2003.