Nu e o portocala, e Orange. Initial Dialog, compania de telefonie mobila si opereaza in 17 tari europene. Chiar de la lansare compania si-a propus o abordare diferita a relatiei cu clientul si o transformare a telefonului mobil intr-un accesoriu al vietii de zi cu zi. A avut de luptat cu acerba concurenta de pe piata, insa s-a impus datorita specificitatii sale. Orange este astazi proprietatea France Telecom alaturi de Wanadoo si Equant. Cea mai mare investitie a grupului este facuta in oameni si in relatia cu potentialii clienti, ceea ce face si mai atractiv acest serviciu si va indeamna sa intrati in Orange world !
Orange România este cel mai mare operator GSM din .Romania. Până în aprilie 2002, Orange a operat sub brand-ul Dialog. În februarie 2006, Orange România avea peste 7.000.000 de clienţi, ceea ce îi conferea o cotă de piaţă de 56,95%. Succesul Orange in Romania se datorează nu doar atractivităţii pe care o reprezintă telefonul mobil, ci şi calităţii reţelei, a serviciilor oferite şi brandului. Având o acoperire a populaţiei de 96,6%, Orange oferă fiecărei persoane din Romania posibilitatea de a alege între planuri de abonamente flexibile, ce pot fi personalizate, şi cartele PrePay.
Oamenii care au lucrat la campaniile publicitare Orange au reusit sa transforme numele companiei intr-un brand de succes. Let's see how:
Si cum succesul nu era de ajuns, expertii din spatele campaniilor de promovare a produselor si serviciilor Orange au introdus in clipuri vedete celebre precum:
Macaulay Caulkin
Foarte inteligente s-au dovedit a fi si printurile outdoor ale diferilor campanii de publicitate Orange. Lucruri simple, cuvinte putine, imagini la fel de simple au contribuit la crearea unor afise publicitare deosebite.
"Primesti cat 10"
Conceptul creativ al campaniei exploateaza una din cele mai populare forme de arta urbana tanara – graffiti – ilustrand mesajele campaniei prin executii asemanatoare acesteia. Cele doua executii de TV si print – Orange Young Oferta si Orange Young Hot Spot – comunica tinerilor beneficiile din programul Orange Young si anunta locurile speciale in care cei inscrisi in Orange Young pot vorbi la tarife de doar un cent pe minut. Motivatia alegerii graffiti-ului se bazeaza pe particularitatile acestui tip de public. Astfel, in spotul care comunica oferta "primesti cat 10", agentia a realizat o animatie cu grafitti, in care actiunea se intampla pe un perete de caramida, acolo unde 10 prieteni sunt de nedespartit, chiar si atunci cand au un singur scuter sa se plimbe. Cel de-al doilea spot, pentru Orange Young Hot Spot e un time-lapse in care se folosesc sabloane si vopsele diferite pentru a imprima semnul Hot Spot pe un perete. Muzica celor doua spoturi este The Cat Empire "Days like these".
Surse:
http://www.orange.ro/
http://www.adplayers.ro/
http://www.youtube.com/
http://www.iqads.ro/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu