Loading...

marți, 11 decembrie 2007

mmm...pofta de lapte!!! Ioana Rotariu



Fulga s-a nascut in Romania in anul 2004. Numele FULGA, un vechi nume românesc, trimite în primul rând la fulg la alb şi uşor, raportându-se în mod natural la produs. Fulga este însă mai mult decât lapte, este un produs cu personalitate. Fulga aduce bună dispoziţie şi stârneşte zâmbete, ţintind un target larg. Aceasta se datorează personajului Fulga – o văcuţă nostimă, deopotrivă năzdrăvană şi curajoasă –creat special pentru acest proiect de tânăra şi talentata pictoriţă Iuliana Vâlsan, şi care a fost adaptat de designerii Brandient cerinţelor specifice designului de ambalaj.


Fulga a cucerit trofeul Superbrands Romania, dupa ce i-a ademenit pe consumatorii romani cu istetimea si vivacitatea rar intalnite pana acum la un brand romanesc. Brandul Fulga a fost votat ca unul dintre cele mai consacrate branduri romanesti, dintre 1800 de marci autohtone nominalizate, si apare, astfel, in primul volum al catalogului Superbrands editat in Romania, la concurenta cu marci internationale de renume.



Spre deosebire de ambalajele similare, cutia Fulga are feţele principale diferite, iar văcuţa poate fi văzută din faţă sau din spate, în funcţie de cum este aşezat pachetul. Această abordare ingenioasă îi sporeşte funcţionalitatea pe raft şi amplifică umorul generat de personaj. Totodată, acest concept vine să modifice percepţia consumatorului faţă de un aliment de bază. "Obişnuitul" lapte este acum personificat prin imaginea plină de căldură şi veselă a văcuţei Fulga, ceea ce îl face să fie nu doar un produs remarcat în categoria lui, ci şi desprins de obişnuitul cotidian.



Realizat în trei variante, codificând cromatic procentajul de grăsime conţinut, laptele Fulga promite să fie o Bunătate de lapte. Pentru că promisiunea de brand se bazează atât pe calitatea intrinsecă a produsului cât şi pe atributele sale emoţionale datorate personajului Fulga, menit să ne încânte începând cu momentul achiziţiei până la cel al consumului.
Brandul Fulga a fost construit in jurul atitudinii de jovialitate si bucurie si s-a bazat pe un personaj plin de umor. Pentru brandul Fulga, comunicarea a mizat si mizeaza in continuare pe o linie jucausa si amuzanta. In centrul comunicarilor pentru laptele Fulga se afla vacuta Fulga, cu o atitudine isteata si joviala si cu replicile sale hazlii.

Desi un brand autohton tanar, Fulga a castigat numai trei ani un capital de imagine considerabil. Fulga a devenit un simbol pentru copii, simbolul vacutei simpatice, istete, puse pe sotii, dar care le aduce lapte bun si are raspunsuri la toate intrebarile.
La inceput au fost dezvoltate doua spoturi TV de 20 secunde fiecare, anume „Fulga si baietelul", in care interlocutorul vacutei Fulga este un baietel...

si „Fulga si fetita”, in care o fetita este partenera de joaca si de dialog a vacutei.


Surse:
www.trilulilu.ro
www.iqads.ro
www.metcafe.com

Niciun comentariu: