
Fulga s-a nascut in Romania in anul 2004. Numele FULGA, un vechi nume românesc, trimite în primul rând la fulg la alb şi uşor, raportându-se în mod natural la produs. Fulga este însă mai mult decât lapte, este un produs cu personalitate. Fulga aduce bună dispoziţie şi stârneşte zâmbete, ţintind un target larg. Aceasta se datorează personajului Fulga – o văcuţă nostimă, deopotrivă năzdrăvană şi curajoasă –creat special pentru acest proiect de tânăra şi talentata pictoriţă Iuliana Vâlsan, şi care a fost adaptat de designerii Brandient cerinţelor specifice designului de ambalaj.
Fulga a cucerit trofeul Superbrands Romania, dupa ce i-a ademenit pe consumatorii romani cu istetimea si vivacitatea rar intalnite pana acum la un brand romanesc. Brandul Fulga a fost votat ca unul dintre cele mai consacrate branduri romanesti, dintre 1800 de marci autohtone nominalizate, si apare, astfel, in primul volum al catalogului Superbrands editat in Romania, la concurenta cu marci internationale de renume.



Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu