sâmbătă, 8 decembrie 2007

Mountain Dew - Do the dew - Mariana Mutu


Mountain Dew. Un suc pe care eu il beau every day.
Ma duc eu intr-o zi cu soare (de fapt era in toiul noptii, iar soarele era becul din camera) la magazinul de linga camin, deschis tot timpul pentru flaminzi si insetati, sa-mi iau o Cola. Am deshis frigiderul, am luat sticla. Am platit-o si am plecat. Ajung in camera, iau cana preferata, torn suc. Ma mir. De ce e galben si nu negru? Nu stiu. Beau. E bun. N-are asa de mult acid. E chiar foarte bun. Iau sticla si ma uit: Mountain Dew. Mmmmm ... do the dew!
De atunci, beau numai acest suc. Oriunde ma duc.























Forgot your dew? Fast and furios? Nu, omu’ e doar inlove de sucul pe care l-a uitat pe caporat unei masini. Ochii verzi, look –ul ca al lui Michael din Prison Break, precizie, putere, eleganta. Reteta perfecta pentru un clip original pentru un suc original!




U think that’s surprising? Get this: diet Dew cu un gust surprinzator de bun si fara calorii (pentru fane:)) )



Oh yeah, daca esti cu capu, poti face asta! Daca nu suferi de vreo boala a creierului tau plapind sau mic si fishnetz sau ... cum l-ai avea, nu faci asta in ocean.
Oh, da, sigur asa ar face un rechin dupa ce ar gusta Mountain Dew! They just say it, not me!



Love it or what?





Ce mi-a placut la reclama? Simplitatea cu care este exprimat „statutul de vedeta”. Al sucului. Ei, hai si al actorului.









Va las pe voi sa comentati!

Niciun comentariu: