joi, 6 decembrie 2007

"Johnnie walked", cea mai frumoasă amintire pe care o au consumatorii de wiskey

Cîrneci Florentina.
Ţi-l prezint pe Johnnie sau Johnny. Bănui că te întrebi deja cine-i: Johnny s-a născut în 1820 şi este cel mai bine vândut wiskey de lux din lume, păstrând aroma autentică a Scotch Whisky-ului tradiţional. Johnny este un personaj simpatic care te urmăreşte peste tot, străbate mii de kilometri şi nu se mai satură de mers.
Johnnie Walker poate să-ţi fie cel mai bun prieten, în fapt, este singurul care te suportă.
Dacă fierbi de nervi, dacă ai avut o zi grea, Johnny se transformă în lichidul care să te racorească
Puţin Johnny şi multă muzică bună
Şi apoi multe vise frumoase
Printre care si visul de a te transforma în Kimi Raikkonen
Şi iei decizia să îţi trăieşti fiecare zi din viaţă ca şi cum ar fi ultima
Johnny te învaţă şi cum să fi mai responsabil
Te învaţă şi să iubeşti natura

Şi îţi arată că poţi deveni invizibil
Dar cea mai tare este campania împotriva alcoolului şi a alcoolismului. "If you drive. You don't drink". Datorită lui Johnny, industria băuturilor este mândră de recordul atins în promovarea responsabilă a alcoolului.
Şi dacă vreţi să-l vizitaţi pe Johnny, îl găsiţi aici
sau în viitor
Nevermind the obstacles, Johnnie still has the sense of humour. Be a walker!

2 comentarii:

condurache spunea...

Sursele folosite pentru micul "post" sunt din jungla neorganizată "You Tube" şi jungla organizată google.

condurache spunea...

si asta o spun eu, Florentina, semnatarul articolului si dl Condurache, asa cum zice blogul. blogul va minte:)