Cine sustine ca CK One este un simplu parfum se insala amarnic. Lansat in 1994, produsul ce poarta semnatura Calvin Klein a dat noi valente industriei parfumurilor din S.U.A, designerul demonstrind inca o data ca moda, industria frumusetii si arta nu sint nici pe departe independente una de alta.
CK One este primul parfum unisex sustinut de o campanie publicitara uluitor de indrazneata. Sexualitatea si nuditatea sint plasate in prim-plan, rolurile principale din reclame fiind incredintate unor modele adolescentine. Este pentru prima data cind un designer desfiinteaza pentru totdeauna pudibonderia din industrie.
Ideile sale n-au fost lipsite de reactii contradictorii. Iata un exemplu de reclama interzisa la Ck jeans:
Tot la inceputul anilor ’90, produsele CK au fost comercializate pe plan international, Europa fiind una dintre cele mai puternice piete de desfacere ale brandului.
Una dintre cele mai viabile piete: Internetul (http://stores.ebay.ca de exemplu).
surse:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu