marți, 4 decembrie 2007

Sprite spune pe bune: va sprijina dar nu va salveaza! - Ioana Bacaoanu


Pentru a satisface un spectru tot mai larg de gusturi, Compania Coca Cola introduce noi bauturi racoritoare, printre care Fanta in anul 1960 si Sprite, un an mai tarziu. Sprite este o bautura racoritoare pe baza de suc de lamaie, devenind rapid unul din cele mai cunoscute sortimente, alaturi de Coca Cola, Coca Cola light, Fanta si celelalte produse ale Companiei. Coca Cola Company vinde aproape jumatate din toate bauturile racoritoare ce se consuma in intreaga lume.





O metoda de promovare a brandului Sprite de Coca Cola consta in crearea unei noi retele sociale online accesibila numai prin intermediul telefoanelor mobile prin care sa se promoveze produsele grupului. Scopul acesteia este continuarea recrutarii unei noi generatii de consumatori.




Inca de la aparitia bauturii pe piata, spoturile publicitare din intreaga lume au surprins prin dinamism, inovatie si sinceritate. Sprite reprezinta un brand creat pentru oameni inteligenti, cu simtul umorului.

Sprite in China

Sprite in Coreea

Sprite in Franta







Hot Sprite - Image is nothing, thirst is everything 1
Image is nothing, thirst is everything 2


Image is nothing, thirst is everything 3

Sprite No Sugar 1

Sprite No Sugar 2



Campania “spune pe bune” a creat cele mai inteligente spoturi care au luat focalizarea de pe produs si au asezat-o pe clientul tinta: barbatul in devenire, eventual amator de (sport) extrem, distractii si fete cat mai frumoase.








In spoturi sunt prezenti atat tinerii din target, dar si ceilalti care nu sunt deloc in target. Strategia folosita in aceasta campanie consta in a prezenta inaintea produsului defectele, dezavantajele, neajunsurile, ceea ce poate merge prost sau ceea ce nu este bun la produsul sau serviciul respectiv.
Sprite iti spune pe bune ca vei pierde cand participi la promotie. Statistic, asa stau lucrurile. Clientii stiu prea bine asta. De ce nu ar spune pe bune si producatorul? Efectul acestei tehnici este unul de credibilizare imediata: stii ca producatorul este sincer cu tine, deci vei accepta mai usor propunerile sale.








Daca iti place adrenalina, atunci ti se potriveste Sprite...cam acesta ar fi mesajul transmis de campania "Sprite te sprijina, dar nu te salveaza".












In final, un miniserial marca Sprite


Episodul 1




Episodul 2




Episodul 3




Episodul 4




...The End
Surse:

Niciun comentariu: