Berea Bud Light a intrat pe piata in 1982 si devine rapid una dintre cele mai vandute din lume. Cel mai longeviv slogan sub care s-a desfasurat mixul de marketing Bud Light a fost”Always Worth It” inlocuit recent de “Keeps it coming”.
Aparent sunt foarte putini cei care reusesc sa se distreze, sa se uite la un meci, sa aiba o seara linistita in familie sau un picnic in natura metropolitana …fara un Bud light. Tradatorii, cei care nu beau Bud light, sunt privati, se pare, de cele mai dulci placeri ( atat gustative cat si de alta natura). Cel putin de acest aspect incearca sa ne convinga producatorii.
Daca esti un barbat frumos, bogat, destept, fidel si inovativ(perfect ce mai !!!) cu siguranta bei Bud Light. Daca esti mai tont, neindemanatic, balbait si fara sex-appeal vei bea…tot Bud Light !! Concluzia : toti barbatii beau bud light !!! ( ma rog ..cel putin in SUA). La femei lucrurile stau putin altfel. Desi nu sunt atat de “disperate” dupa Bud nu ar renunta la o “ dusca “ oferita gratis de partener.
Bud light Commercials surfing:
Soldurile de pantofi, telenovelele, strip-tease-ul masculin, sedintele de spa, shoppingul on-line sunt create special…ca sa ne tina ocupate… Suna misogin , stiu, dar conspiratorii s-au dat singuri de gol…
Institutul Bud light
Aparent sunt foarte putini cei care reusesc sa se distreze, sa se uite la un meci, sa aiba o seara linistita in familie sau un picnic in natura metropolitana …fara un Bud light. Tradatorii, cei care nu beau Bud light, sunt privati, se pare, de cele mai dulci placeri ( atat gustative cat si de alta natura). Cel putin de acest aspect incearca sa ne convinga producatorii.
Daca esti un barbat frumos, bogat, destept, fidel si inovativ(perfect ce mai !!!) cu siguranta bei Bud Light. Daca esti mai tont, neindemanatic, balbait si fara sex-appeal vei bea…tot Bud Light !! Concluzia : toti barbatii beau bud light !!! ( ma rog ..cel putin in SUA). La femei lucrurile stau putin altfel. Desi nu sunt atat de “disperate” dupa Bud nu ar renunta la o “ dusca “ oferita gratis de partener.
Bud light Commercials surfing:
Soldurile de pantofi, telenovelele, strip-tease-ul masculin, sedintele de spa, shoppingul on-line sunt create special…ca sa ne tina ocupate… Suna misogin , stiu, dar conspiratorii s-au dat singuri de gol…
Institutul Bud light
Desi are doar 110 calorii nu e…apa plata cu lamaie ci Bud light. Si nu este special creat pentru femei ci si pentru partenerii lor de viata. Bud nu lipseste din frigiderul de acasa sau cel de la serviciu, este binevenita in orice context si la orice ora si uneori poare fi de un real folos.
Femeile sunt in unanimitate atrase de barbatii cu o voce grava si un vag accent frantuzesc. Joe Dassin, Leonard Cohen si Bud Light au deja cheia(sau..cip-ul) succesului:
…sau de barbatii care stiu sa danseze…
object width="425" height="355">
Lumanari parfumate,lenjerie sexy, sampanie … si succesul este garantat. Ei bine nu! Sampania nu mai este de mult la moda.
Lumanari parfumate,lenjerie sexy, sampanie … si succesul este garantat. Ei bine nu! Sampania nu mai este de mult la moda.
O casca de hockey, o vesta antiglont sau putin scepticism ar fi de dorit cand in preajma este o cantitate insuficienta de bud light.
Cand pofta de bud domina, sinapsele orbacaie prin intuneric in cautarea neuronilor adormiti. Decizii cel putin ciudate sunt luate in aceste conditii :
Roxana Bratec
Bibliografie
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu