duminică, 13 ianuarie 2008

“Je suis pas jolie, je suis pire ” by Kenzo








In traducere libera „Eu nu sunt draguta, sunt mai rau decat atat”. Ad literam s-ar traduce altfel probabil, insa am incercat sa sune cat de cat a slogan si in romana. De fapt, e ca si cum s-ar traduce sloganul Philips „hai sa facem lucrurile bune”, sau se poate intampla si mai rau.

Deoarece ma pregatisem constiincios pentru Martini, dar pentru ca draga mea colega a fost mai fast (ca asa-i in viata!) a trebuit sa ma reorientez.. Si atunci, unde-ti gasesti inspiratia daca nu in chestiile pe care le faci zi de zi. Doar un puf si iata ce a iesit.

Istoric pe scurt
Mare creator de moda japonez, Kenzo Takada, fondatorul brandului Kenzo - haine, parfumuri, si produse skincare.
In 1988 se lanseaza prima linie de parfum de dama : Kenzo de Kenzo, Parfum d'été, Le monde est beau si L'eau de Kenzo. Mai tarziu, in 1991, apare primul parfum barbatesc Kenzo pour Homme.
In 2000 Kenzo lanseaza FlowerbyKenzo, cu o poveste de succes, simbolul fiind macul, plasat de data aceasta in centrul orasului. Raspandirea macilor rosii s-a bucurat de reusita in 2001: Paris, Singapore, Hong Kong, Milano, Viena, Londra, Buenos Aires, Moscova si Mexico.
Din 1993 compania franceza de lux LVMH detine brandul Kenzo.


KenzoAmour (song: Cocorosie - Good Friday)
In 2006 apare KenzoAmour, conceput pentru femeia echilibrata, senzuala, misterioasa.
Cu participarea modelului de origine ucraineana Olga Kurylenko.



FlowerbyKenzo (song: Introduction (1936) - Shanghai Restoration Project, spot III)
Intr-o lume hiper urbanizata si tehnologizata, macul creste in cele mai neasteptate locuri si simbolizeaza forta de exprimare si energia necesare unei femei contemporane. Combinatia optima intre trandafirul bulgaresc, violete de parma, mosc, vanilie si kassia.








L’eau par Kenzo (song: Shivaree – John 2/14)
Atractia lui Kenzo pentru apa a dus la crearea acestui parfum. Lansat in anul 1997, L'eau Par Kenzo este clasificat ca un parfum floral racoritor, rezultat dintr-o combinatie de menta, vanilie si cedru albastru.
Cu participarea topmodelului australian Pania Rose.




Kenzo Jungle Elephant
Recipientul dreptunghiular are capacul sub forma unui elefant, animalul preferat de Kenzo pentru forta si longevitatea sa. In India, elefantul este un simbol al unei mari bogatii materiale si spirituale.
Arome orientale de patchouli, vanilie si ylang-ylang.




Kenzo Air (song: Blowing in the wind, varianta cantata de altcineva decat Bob Dylan)
pentru el
Imbinare de anison, pergamuta si radacina de vetiver.
Filmuletzul isi pastreaza cateva din elementele pe care le gasim si in alte commercials de la Kenzo. Masina, vantul, senzatia de libertate, zambetul, el, ea careless. (ex FlowerbyKenzo Oriental)




Tokyo by Kenzo (song: Broadcast - Locusts on The Future Crayon)
pentru el
De data aceasta tot o poveste urbana, insa un spot mai colorat, mai metalic, Tokyo intr-o noapte ploioasa. O combinatie reusita intre ingredientele parfumului si culorile predominante din spot. Ghimbir, lamaie, grapefruit, portocala (luminile galbene si rosii), ceai verde (verdele copacilor) mosc, lemn, nucsoara, cuisoare, cedru (cerul intunecat si zgarie norii)
Cu participarea modelului brazilian Michel Novello.



Bianca Grigoriu

Research:
http://www.kenzoparfums.com
www.youtube.com
www.tokyobykenzo.com
http://www.slogandepub.fr
www.brandsoftheworld.com
http://en.wikipedia.org/wiki/Kenzo
www.kenzoflower.com

Niciun comentariu: