“Too much of everything is bad, but too much of good whisky is barely enough” - Mark Twain
Sa-l bem pe plimbaretu! Asa spunea un vechi profesor non-conformist de liceu in timp ce scotea un Red Label din rucsac pe un accelerat prafuit ce mergea spre Costinesti...asta e prima amintire gustativa pe are am despre whisky-ul cel mai bine vandut de pe mapamond. Insa hai sa fim seriosi : Johnnie Walker nu este pentru scoleri puberi loviti de precocitate alcoolica in vacante de vara, nici pentru straineri intorsi pe meleaguri est-europene rurale si care beau whisky in loc de tescovina si tulburel, ca semn distinctiv pentru faptul ca au pasit in El Dorado-ul occidental, acolo unde curg rauri de lapte si...bautura fina...Nu, domnilor, whisky nu mai e de mult o bautura de han...Cam de atunci de cand omul Johnnie Walker vindea stafide si otet pe la 1800 intr-o bacanie scotiana si s-a gandit sa combine mai multe feluri de whisky si ceaiuri devenind creatorul unei licori bahice ce avea sa intre in istorie. Johnnie a facut primul pas, fiul sau Alexander a continuat sa mearga iar oamenii au continuat sa bea. Cam asta ar fi povestea Johnnie Walker, o bautura care a transgresat forma unui produs, devenind personaj , brand si filozofie de viata. Asadar ,domnilor, un whisky bun nu este pentru oricine, e pentru Humphrey Bogart in verile toride petrecute la Casablanca, pentru « il capo di tutti capi » Marlon Brando ,si pentru magantii petrolului din Dallas. Iar azi, se apleaca cu respect in fata barbatilor care se simt puternici, destepti si rafinati. Cred ca am reusit sa fac o idee despre publicul-tinta al acestui produs cu sange albastru…si la ora actuala, Johnnie Walker refuza sa cada in trivial si sa se adreseze maselor…Drept exemplu, si urmatorul clip, pe care creatorii l-au numit sugestiv « The painting ». Enjoy :
Un comentariu:
by the way...numele meu(autorul) este Raluca CHIRILA :0
Trimiteți un comentariu