marți, 29 ianuarie 2008

Calvin Klein si noua moneda - sexul

Your Mom's in my top 10


Acum ca v-am atras atentia...sa discutam despre lucruri mai importante...SEXUL!

Calvin Klein si noua moneda - sexul

O revolutie in industria modei, unul din cei mai faimosi designeri vestimentari din lume, un imperiu cladit in 30 de ani si faramitat in doar cativa, un nou curent introdus in publicitate care i-a adus acuzatii privind pornografia in randul minorilor sau un brand recunoscut la nivel mondial ca fiind de lux: doar cateva din caracterizarile folosite pentru a descrie ampreta lasata de Calvin Klein asupra industriei vestimentare.
Sexul a vindut, vinde si va vinde intotdeauna. Slabiciunile oamenilor vor fi intotdeauna generatoare de bani pentru cei ce stiu sa le exploateze. Cu toate acestea sexul utilizat cu bun gust intr-o campanie o poate face memorabila.
Asa cum se intampla cam cu toate spoturile sau albumele foto de promovare a companiei Calvin Klein.
Un "greu" al industriei de profil, CK este recunoscut mai ales pentru reclamele sale "catchy".
Succesul colectiilor Calvin Klein se datoreaza si publicitatii agresive, compania fiind acuzata chiar de pornografie in randul minorilor. Multe din reclamele Calvin Klein infatisau adolescenti in pozitii provocatoare.Tiparul era mai tot timpul acelasi: o domnisoara skiny, de 20 de ani dar parind de 16, smokey eyes si imbracata doar intr-o pereche de blugi tigareta.
Calvin Klein a avut intotdeauna o predilecte pentru astfel de modele cat si pentru modele masculine, feminizati. Nu dragii mei nu vorbim de sosia lui David Beckam sau a lui Jude Law ci mai degraba de o combinatie intre Johnny Deep si Brad Pitt.
Am ales colectiile de jeans-ii semnati CK.
Spoturile video sunt putine dar de efect, adevarata piesa constind in fotografii incitante, modele infasitati in pozitii care imita pornografia anilor '60.




















Tehnica imaginii alb-negru confera un contrast remarcabil fotografiilor. Simple dar extrem de sugestive, vulgare dar in acelasi timp artistice. O tehnica convingatoare si un efect reusit.
















Fotografiile au circulat pe internet in diferite forme, avatare, wallpaper-uri, foto statement, material pentru deviantart si cam toate formele de prelucrare si preluare a unei imagini digitale.

Spoturile publicitare pe de alta parte au cunoscut perioada lor de glorile in anii '80.
Campaniile Calvin Klein nu au adus doar rumoare in randul industriei publicitatii si cea a modei, fiind responsabile si de lansarea unor vedete precum Brooke Shields (care a pozat intr-un din campaniile Calvin Klein la numai 15 ani), Antonio Sabato Jr. (al carui punct de inceput al carierei sale de actor a fost reprezentat de o campanie pentru Calvin Klein), sau Kate Moss, care a reprezentat imaginea parfumului Obsession dar si a nenumaratelor linii de jeansi.

Aici o vedem pe Brooke Shields intr-o reclama realizata in anul 1980





Si aici Mark Wahlberg si Kate Moss





Acest spot a starnit numeroase controverse. Vedem in prim plan chipul unui tanar, in timp ce o voce se auzea spunand: “Arati foarte bine. Cati ani ai? Ce corp frumos ai... Il 'lucrezi'? Imi dau seama ca da.”, in timp ce in alt spot TV se auzea o voce care indemna o adolescenta sa nu fie nervoasa in timp ce aceasta isi desfacea nasturii de la pantaloni, desigur, marca Calvin Klein.
Compania s-a aparat sustinand ca aceste campanii au avut rolul de a spune ca stralucirea si calitatea de a fi sexy se regaseste si in oamenii obisnuti, nu doar in starurile de filme sau in modelele internationale. Cu toate acestea, campaniile au rost retrase rapid de pe piata, dupa protestele grupurilor de aparare a drepturilor copiilor si dupa inceperea unei anchete derulate de autoritatile americane.

here is it...


Pentru mai multe detalii puteti accesa site-ul oficial http://www.calvinklein.com/

Adina Ciuraru

Niciun comentariu: