luni, 14 ianuarie 2008

Fanta Bamboocha



Produsa pentru prima oara in Germania acum 60 de ani, Fanta nu si-a pierdut vigoarea tineretii, dimpotriva, ea este in continuare expresia distractiei si a spiritului tinar. In momentul de fata, Fanta este prezenta in peste 200 de piete din intreaga lume.

Fanta in Japonia, intr-o vreme in care Mirabela Dauer ar fi facut reclama la Brifcor daca nu exista Ceausescu





Germania-Claudia Schiffer



India







Europa



Din categoria reclamelor cu animatii





Sa nu uitam de prietenii care au dat de gustul extraterestru



In Romania, Fanta de portocale a fost cea de-a doua bautura racoritoare introdusa pe piata dupa Coca-Cola. Imediat dupa lansarea sa din 1993, Fanta si-a diversificat oferta, construind de-a lungul anilor o impresionanta gama de sortimente cu arome distincte: Fanta Lamaie, Fanta Madness (cu aroma de strugure), Fanta Fructe de Padure, Fanta Shokata (cu aroma de soc si lamaie), Fanta Visine si Fanta Mango Beat.







Pe timpul verii, chiar si pentru rusi, Fanta s-a mutat in jungla, linga vulcanii activi si fetele cu fuste scurte si colorate.



Bauturile racoritoare sint la cei doi frati cu parul cret si camasi inflorate. Bamboocha - la doua sticle, trei palme gratis



De fapt, Coca-Cola Romania a lansat o campanie internationala pentru Fanta. Aceasta include un nou concept o noua imagine si o campanie publicitara extinsa in toata lumea.Conceptul Fanta Bamboocha are la baza cuvantul de origine polineziana “Bamboocha” care inseamna “urias, imens”.Fanta Bamboocha a aparut in sase variante: lamaie, shokata, visine,madness,portocale si fructe de padure.



“Bamboocha” este o atitudine, o stare de spirit, o filozofie de viata. “A fi Bamboocha” inseamna sa traiesti cu simtul umorului toate experientele pe care viata ti le ofera in spiritul Fanta. Sa fii spontan, natural, deschis aventurii.



“Fii Bamboocha! Traieste viata din plin!” este indemnul adresat tuturor consumatorilor de Fanta, prin intermediul spoturilor TV si radio. Prin valorile pe care le transmite, Fanta este bautura racoritoare preferata in principal de tineri, iar tinerii sint impetuosi si mereu in cautare de lucruri noi. Spoturile ii au ca personaje pe Jimmy, Little Bruddah - fratele si Girlfriend - prietena care ne prezinta lumea Bamboocha. Ca si ei, trebuie sa stim sa ascultam bulele Fanta si sa descoperim senzatii noi: indrazneala si dorinta de viata, exuberanta mai degraba decat retinere, spirit liber mai degraba decat constiinciozitate, senzatii noi cu orice risc, placerea de a nu rezista tentatiilor.



Ionut FANTAZIU

Research

www.bamboocha.ro
www.youtube.com
www.coca-cola.ro
www.wikipedia.org

Niciun comentariu: