luni, 14 ianuarie 2008
Schhh... Schweppes...
Cine nu a auzit de Schweppes? O.k... va cred, dar cu siguranta nu stiati ca... aceasta companie a fost infiintata in 1783, la Geneva, de catre farmacistul german, Jacob Schweppe, care este si inventatorul bauturilor gazoase. In 1877 si 1884 compania deschidea fabrici pe doua continente indepartate: Australia (Sidney) si America de Nord (New York). In 1969 a avut loc fuziunea dintre Schweppes si cunoscuta companie engleza Cadbury. In Statele Unite, marca 7UP, nascuta in 1929, apartine companiei Cadbury Schweppes din 1995. Publicitatea pentru marca Schweppes a fost caracterizata inca de la inceputul secolului XX de un ton increzator, sofisicat si umoristic. Una dintre “gaselnitele” de succes ale campaniilor Schweppes avea in centrul atentiei insusi numele marci, in diferite combinatii (“Schweppervescence”, “Schweppexperience”, “Schhh… You know who”, "Schweppessafari", si, mai nou, "Schhh... pentru un public matur").
Ceea ce nu stiati este ca in Italia, o campanie pentru Schweppes Apa Tonica ( Schweppes Tonic Water ) a tradus numele in Schweppes Apa de Toaleta... ups.. asta da gafa.
Acum, ca stiti treburile astea let's get this show on the road
Asa au inceput... in anii 80'
Sligtly more sofisticated, but funny...
Slightly more sofisticated barfight
Schoups, french comedy
Sch... you know how
Sa nu uitam de Craciun
Schweppes Straightcut
Add a little flavour
Celebritati in spoturile Schweppes
John Cleese
Adrian Brody
Mika Hakkinen
Eduardo Noriega se dezbraca pentru Schweppes
Just a little more bite...
Schweppes indian tonik, cea mai cunoscuta bautura de la Schweppes
Fara prejudecati... aparentele inseala
Hot
Si...Schhh...pentru un public matur... Magnifique!
Lowe&Partners, Universal McCann şi Image Promotion au demarat noua campanie de comunicare natională Schweppes. Site-ul contine un cinema virtual unde se pot lua belete si se pot vedea scurt metraje. Din pacate nu este decat un singur filmulet de 10 min activ, restul sunt in curand (ca la cinema).
Brandul revine in atentia consumatorilor printr-o comunicare originala, de impact, plina de suspans si umor, cu dedicatie speciala “Schhh…pentru un public matur".
Increderea, aerul sofisticat, maturitatea si spiritul “intepator si ironic” au caracterizat comunicarea brandului Schweppes inca de la inceputul secolului trecut. Toate acestea se regasesc si in noua campanie, care aduce insa un element nou prin care Schweppes starneste curiozitatea audientei: misterul.
Si... in sfarsit... the end of it
MARIA BACIU
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu