marți, 29 ianuarie 2008






"PEPSI, pentru ca sufla in ceafa Coca-Cola si eu tin cu aceia care se chinuie mai mult. PEPSI pentru ca de cate ori nu-l gasesc si colegii iau Coca-Cola, simt un nod in stomac, ma simt vinovata. PEPSI pentru ca au agresivitatea pe care eu nu mi-o permit. PEPSI pentru ca are combinatia cu lamaie! Sper din tot sufletul sa scoata un Cherry PEPSI... si nu o sa mai beau altceva!"...este doar una dintre miile de opinii similare ale consumatorilor comparativi de Pepsi si de Coca-Cola.



"S-a întamplat într-o zi de 25 decembrie 1989, când, odata; cu revolutia din România, s-a dat liber la bauturi racoritoare mai deosebite. Aveam 11 ani pe atunci, ma aflam într-o statiune la un Cerc de matematica. Ceausescu fusese prins si urma sa fie judecat. Lânga hotelul unde eram cazati, era un bar de unde ne luam zilnic Brifcor. Într-una din zilele când românii au simtit gustul libertaii, am simtit si noi, copiii, gustul bauturii visate. Am cumparat atunci o naveta de suc, am baut pâna la epuizare (în adevaratul sens al cuvântului), si apoi, ce a ramas, am pus în pungi, în sticle si am adus acasa crezând ca prea curând nu voi mai avea ocazia sa ma îmbat cu suc "din ala". Pentru mine nu era atât de important cum Ceausescu fusese prins, ci ca ajunsesem sa beau celebra bautura racoritoare, cu gust de occident. Rivale acum, rivale si atunci ...cele doua bauturi îmi sunt la fel de dragi... nu pentru gustul lor ci pentru ca îmi amintesc de fiecare data când le beau de frumosii ani ai copilariei. În fond acesta este si scopul advertiserilor când creaza branduri, si ii fac pe oameni sa se simta legati de produsul lor pentru totdeauna. Multumesc revolutionarilor pentru ca mi-au oferit o viata mai buna, libertate si deosebita placere de a bea pentru prima oara pepsi-cola într-o zi de 25 decembrie 1989. Doua sunt marcile copilariei mele,iar ele sunt ......Pepsi si Cola..... pe atunci împreuna Pepsi-cola."...este un fenomen nostalgic dus la extreme dar, nevertheless real. Pentru multi libertatea = Pepsi (sau Coca-Cola, dupa caz)...uite un lucru bun de speculat pentru advertiserii nostri!



Iata si un "oldie but goldie", un spot de existenta caruia nu stiam inainte de a incepe documentarea pentru acest minunat blog.



Dana CHIRU

Niciun comentariu: